pondělí 3. března 2014

------------- T + M svatba ------------- 4. ledna 2014




Druhá zimní svatba a opět bez sněhu :D No, co se dá dělat. I tak to byla krásná svatba! Bílý sníh jsme nahradili břízkami a bílým koníkem, no spíš koněm. 
Pro mě to byla zatím největší svatba, už jen kolona aut k obřadu byla pořádná. A taky nejdelší, na svatbě jsem zůstala až do nočního ohňostroje.
Opět děkuji novomanželům a celé rodině, že jsem mohla tento jejich významný den zachytit mým dvojitým okem :) A novomanželům přeji jen to nejlepší do společného života.
A teď už fotky! 
BB

P.S.: Jsem asi posedlá! Opět jsem vybrala spoustu černobílých! Ale když mně prostě přijde, že na nich ty emoce a nálada při párty více září! :D
P.S. II: Doufám, že oceníte konečně velké fotky!























































Díky
Bára





2 komentáře:

  1. Veľmi pekné fotky! Mňa čaká svadba za necelé dva mesiace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Předpokládám, že fotografa už máte dojednaného? :)

      Vymazat