sobota 1. února 2014

------------- H + J svatba ------------- 14. prosince 2013


Domlouvání této svatby byl celkem fofr. Vše se odehrálo 14. prosince 2013, za mrazivého dne, dopoledne strávené obřadem na Sychrově, kde panovala mlha jako.... blázen! A poté následoval přesun do Ferdinandova, kde nebe bylo azurové, ovšem slunce už za kopcem! Při domlouvání jsem se nemohla dočkat, že to bude svatba na sněhu, to se však nekonalo, ale přeci jen nějaká bílá se našla, zamrzlý rybník a omrzlá tráva :D Nevěsta hýřila vtípky již od rána a nepřešly jí, ani když jsme se vydali fotit k rybníku do pořádného mrazu! Bohužel jsem na svatbě nemohla strávit celý den, neboť již dávno jsem měla na pozdní odpoledne až noc naplánovanou významnou rodinnou událost! Ale i tak sem ráda, že jsem mohla být součástí této svatby podstatnou část dne! Novomanželům jen to nejlepší do společného života a teď už okoukněte fotky, doufám, že se budou líbit :)










































Koukám, že jsem vybrala spoustu černobílých fotek, to asi bude tím zkouškovým a pošmournou náladu. 

Krásný víkend
Bára




1 komentář: