pátek 31. května 2013

Paris, my love. Part ONE.

Před pár týdny jsem se vrátila z Paříže, mého doposud a stále nejoblíbenějšího města, návštěvy už ani nepočítám a spíše očekávám, že se tam jednoho krásného dne alespoň na čas přestěhuji. Kýč nekýč, já to město miluju už od mé první návštěvy, když mi bylo 15 let. Nevím jestli to přišlo s prvním nezapomenutelným výhledem na Eiffelovu věž z Trocadéra či s prvním křupavým kousnutím do bagety, možná to však byla první káva. Kdo ví, to je už jedno. Paříž už miluju se vším všudy!

Celou dobu jsem fotila mojim novým bejby, 50mm 1.4 :) A naprostá spokojenost.









Zatím vše, part TWO zase indy :) Tak se těšte.

Krásný víkend.

BB

2 komentáře:

  1. Fotky krasny, ale Pariz sama o sobe - proste myslim, ze jsou lepsi mista :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý máme favority :) Já zatím ještě lepší nepoznala. Proto píšu stále a doposud. Třeba se to jednou změní. Ale kdybych si teď měla vybrat, kde bydlet, tak to bude tu :) Byla jsem tam už nespočetně krát a stále mě baví!

      Vymazat