úterý 21. května 2013

Bezlepkáři pozor!


Začnu zcela pro mě netradičně. JÍDLEM! Pro vysvětlenou, věnuju se především portétům a všelijakým konceptům a čárům márům ve Photoshopu. Focení jídla pro mě prioritou není. Avšak celá tato téměř roční záležitost byla skvělou zkušeností! 

Nejdříve k samotné kuchařce. Můžu jí jedině a jen doporučit. 90% receptů jsem sama ochutnala (první výhoda focení jídla :D). Navíc Kamila (omluvte, že nepíšu paní Krajčíková, ale známe se dlouho :)) je ženou činu na správném místě! Kromě toho, že je zdravotní sestrou, má doma manžela a syna, kteří musí právě tuto dietu dodržovat. Kdo jiný by tedy měl napsat bezlepkovou kuchařku? Další předností je jednoduchost receptů, osvědčené tipy a snadnost dostání používaných surovin. Navíc Vám peněženku nezruinuje :)


K samotnému focení. Jak jsem již napsala. Zkušenost k nezaplacení. Když srovnám fotky na začátku a ke konci rozdíl tam je a někdy i veliký! Fotky jsem v průběhu editovala, ovšem ke grafikovi šly v surové podobě. Další nový poznatek jak to (a nejen fotky) chodí v nakladatelství :)

Pokud sami celiakií netrpíte, ale někoho znáte, tak mu dejte vědět. Bude určitě rád! Díky



BB

Žádné komentáře:

Okomentovat