pondělí 15. července 2013

--------- V + O wedding -------- 8. června 2013

Měsíc a kousek k tomu zpátky jsem fotila svatbu. Poprvé. Celý den. Natěšená. Nervózní. Avšak díky novomanželům a také tomu, že jsem pár lidí osobně znala, šlo vše skvěle. Navíc vyšlo i počasí. Byl to jeden z prvních dnů, kdy bylo opravdu teplo a pěkně.

Fotila jsem celý den, od příjezdu svatebčanů až po noční odjezd novomanželů. Svatba probíhala v prostorách zámku v Brandýse nad Labem. Přiléhá mu krásný zámecký park, kde jsme objevili dokonce ovce.



























sranda musí být :)




mé oblíbené 


















 Krásná terasa. Zejména když zapadá sluníčko.






Fotek je hodně. Doufám, že se líbí.
Opravdu mě to bavilo. Doufám, že se někdy v budoucnu dostanu k focení další svatby :)

Mějte se krásně

BB

4 komentáře:

  1. jééé, fakt pěkné fotky! :) fotíš všechno na 50mm f/1.4?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. většinu ano :)nedisponuju tak velkým foto arzenálem a todle skole je jednoznačně moje nejoblíbenější

      Vymazat